Bewertungen von Poké & Zo Hellevoetsluis
Neue Beurteilungen
robert
kwaliteit is prima evenals de bezorging, maar de tempura garnalen komen totaal niet overeen met het plaatje wat op de menukaart staat. De geleerde garnalen zijn wel hemel erg klein!!!!
Ilse Van Wageningen
Eten is erg goed, alleen is het best prijzig.
Marloes
Werd sneller geleverd dan wat er in eerste instantie gecommuniceerd was. De pokebowl wat heerlijk! De tempura kip en garnalen waren nog lekker krokant en het geheel was top!
Hakuna
Geweldige Bowl. Heerlijk van smaak. Zo knapperig en smaakvol nog niet vaak meegemaakt. Enige kleine minpunt. Je moet er wel lang op wachten. Het is het wachten zeker waard.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Antwort von Poké & Zo
Beste Hakuna, bedankt voor het mooie compliment, fijn dat u genoten heeft! Qua bezorgtijden werken we er met ons team hard aan om deze zo kort mogelijk te houden! Hopelijk tot snel bij Poké&ZO :) Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Hellevoetsluis
Richard
Eten was heerlijk.
GIL
Ik heb na een hele lange tijd weer is een pokeboll hier besteld omdat ik 100 km verderop woon en was even vergeten wat voor sensationele explosie van overheerlijke smaken dit aan je smaakpupille toevoegd niet normaal lekker.
Antwort von Poké & Zo
Wat een prachtig compliment, dankjewel! Mocht u weer een keer in de buurt zijn, dan weet u ons te vinden ;) Groetjes, Team Poké&ZO Hellevoetsluis
Jerry
Zoals altijd ...aan het eind had je nog wel wat gelust. Wat hebben ze toch lekkere bowls.
Antwort von Poké & Zo
Hi Jerry, goed om te horen dat de bowls smaken naar meer! Graag tot snel :) Groetjes, Team Poké&ZO Hellevoetsluis
Elvira
Heerlijke pokebowl , elke keer geniet ik weer van deze maaltijd
Laurens
Is erg goed van Kwaliteit! Erg lekker. Is daarom ook wat duurder. Misschien af en toe een week aanbieding?
Antwort von Poké & Zo
Beste Laurens, bedankt voor het mooie compliment! Via de socials van Poké&ZO (@pokenzo op Instagram en Facebook) en via onze website blijft u op de hoogte van eventuele acties. Op dit moment is dinsdag actiedag, waarbij er af en toe een 1+1 actie loopt! Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Hellevoetsluis
Inge Snoeij-Hendrikx
Het was heerlijk
Petrie
Het was weer super lekker
Mirjam
De poke bowls waren weer heerlijk! De spicy tuna is hier favoriet. En de bezorging en communicatie daarvan is altijd goed.
Antwort von Poké & Zo
Beste Mirjam, bedankt voor de mooie complimenten! Groetjes, Team Poké&ZO Hellevoetsluis
marcel
Voor de eerste keer besteld en direct 💯. Bedankt meiden, lekker gekookt 🙃 Tot de volgende keer!!
Grinwis
Altijd lekker en vers de poke bowls. Bezorgers zijn altijd vriendelijk!
Antwort von Poké & Zo
Beste Grinwis, wat een mooie feedback, dankjewel! Groetjes, Team Poké&ZO Hellevoetsluis
Cecilia
altijd weer heerlijk en punctueel top tent
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Diana
Heerlijke Pokebowl
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Vermeulen
Heerlijke pokebowl, gioza en cauliflower! Vriendelijke ontvangst en keurig op tijd klaar. Mooie, schone zaak.
Jet
Bezorging op aangegeven moment Pokebowl goed op smaak en vers. Deze keer wel een zachte tempuragarnaal en gewone rijst
L4a
👍
Alexandra
Heerlijke pokebowls en op tijd geleverd!
Jacco
Heerlie de peerlie
Antwort von Poké & Zo
Een kort en krachtige review waar wij volledig achterstaan Jacco! Graag tot snel bij Poké&ZO :) Groetjes, Team Poké&ZO Hellevoetsluis
L4a
Was heerlijk Maar je besteld Dan zie je een tijd Je betaald En dan helaas uurtje later Jammerrr
Stephan
Gelukkig bezorgen jullie weer in Brielle
Engelbertmaat@hotmail.com
Patrick
Was erg goed gevuld! Snel geleverd. Gewoon alles is top!
J.Leeuwenburgh
Snelle levering van een heerlijke poke bowl en lekkere gymzaal.
C. Stout
Altijd ontzettend goed. Het smaakt elke keer net even anders en zo zie je maar weer hoe vers het is. Ook hebben wij vaak speciale wensen en hier wordt altijd heel goed naar geluisterd. Echt super.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Antwort von Poké & Zo
Beste C, wat een prachtige complimenten, bedankt! We staan graag snel weer voor u klaar met nog meer lekkers! Groetjes, Team Poké&ZO Hellevoetsluis
Denise
Heerlijk!!
Lk
Lekker gegeten!
Stephan
Heerlijk gegeten! Vriendelijke bezorger en keurig op tijd.
Els
Heel lekker gegeten en prima bezorging.
Ömer Kandemir
Goed gevuld,lekker en 100% Halal
Bianca
Het was heerlijk, en wat een top aanbieding 1+1 gratis
Amanda
Heerlijke pokebowl, kip krokant en vers
Wil
Heerlijke pokébowl met verse ingrediënten.Een aanrader om lekker te eten. Snelle bezorging.
Antwort von Poké & Zo
Bedankt voor de leuke review Wil, hopelijk tot snel! Groetjes, Team Poké&ZO Hellevoetsluis
N.S. Silos
Heerlijk gegeten en snel bezorgd.
Sjaak van Dalen
Zoals altijd vers en goed gevuld en keurig op tijd bezorgd, door een vriendelijke bezorger.
Sander
Altijd vers gemaakt, altijd lekker en soms ook nog hele leuke aanbiedingen!
Adri
De bowls waren weer verschrikkelijk lekker en volgens schema bezorgd. Ga zo door!
Jane
Ik bestel vaker. Altijd top en vers. Dit keer de aanbieding genomen (crispy chicken) maar deze was koud en wat ouder? Niet vers in ieder geval. Droge kip en de nacho's waren zompig en kon ik buigen. Er zat ook een rare smaak aan. Hopelijk volgende keer weer beter! De Brownies waren heerlijk!
Antwort von Poké & Zo
Beste Jane, Jammer om te horen dat je bestelling is tegengevallen, dit is niet de bedoeling. Onze excuses voor het ongemak! We gaan contact met je opnemen. Groetjes, Team Poké&ZO Hellevoetsluis
Tilly Bouwman de Rooij
heerlijke pokebowl crispy chicken 2 voor de prijs van 1. Goede actie. Mogen jullie vaker doen.
Lekker zoals altijd
Angel
Simone
Prima kwaliteit en lekkere poke bowls zoals altijd. Ik had alleen besteld via een e-mail over het 5 jarig bestaan, met daarin de mededeling dat je iets lekkers ontvangt bij je bestelling. Maar bij onze bestelling zat niets extra’s. Raar maar waar.
Patricia
Lekkere bowls, leuke aanbiedingen.
Laura
Om 17:00 besteld, om 19:00 pas geleverd. Als ik om 18:30 niet had gebeld waar het bleef, zou het waarschijnlijk nog later zijn. De sidedish met kip werd lauw geleverd, pokebowl smaakte goed
Antwort von Poké & Zo
Beste Laura, wat jammer om te lezen dat de bezorgtijd zo is uitgelopen, dit is uiteraard niet de bedoeling. Onze excuses voor het ongemak! We gaan contact met u opnemen om een passende oplossing te zoeken. Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Hellevoetsluis
L. Brongers
Vriendelijke jongen.
Wiebe de Borst
Jammer dat de avocado nog niet rijp was...
Anneke Rob
Was super eerste keer dat ik dit heb gegeten maar zeker voor herhaling vatbaar super was echt heerlijk
Het was zoals altijd weer heerlijk
Priscilla Eisinga
Altijd heerlijke pokebowls, lekker snel en makkelijk! Tikkeltje gezond ook nog... Netjes verpakt en tijdig bezorgd!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Antwort von Poké & Zo
Leuk om te lezen Priscilla, dankjewel voor de feedback! Groetjes, Team Poké&ZO Hellevoetsluis
Jorine Vernet
Fijn dat de poke bowl mixed fish weer helemaal top is!
Rich Trip
‘Voor het eerst ons eten afgehaald. Het was even zoeken naar het pand maar was blij verrast.Een nette zaak,vriendelijk hardwerkend personeel en verse smakelijke producten.Perfect dus.
Antwort von Poké & Zo
Bedankt voor de mooie complimenten Rich, hopelijk tot snel weer bij Poké&ZO! Groetjes, Team Poké&ZO Hellevoetsluis
A
De kinder poke bowls waren echt voor de helft gevuld... dat was wel even een tegenvaller.
Joop De Champs
De smaak was heel goed, alleen ik denk dat er met de kip iets is misgegaan. Ik heb namelijk 6 uur na het eten een behoorlijke voedselvergiftiging opgelopen.
Antwort von Poké & Zo
Beste Joop, dat is vervelend om te lezen zeg! Onze excuses voor het ongemak. We gaan contact met u opnemen om een passende oplossing te zoeken. Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Hellevoetsluis
Pieter de Gooijer
Ik had extra Nacho chips besteld. Kosten €1,- Totaal zaten er 7 in m'n bakje. Dat lijkt mij voor een extra erg weinig voor extra. Viel mij in iedergeval tegen.
M. Poppelaars
Ik zou overwegen om het warme assortiment eruit te gooien als je het toch niet warm kan afleveren.
Sjaak van Dalen
Zoals altijd prima, alleen jammer dat de sriracha mayonnaise die er in het begin bijgeleverd werd, er waarschijnlijk niet meer is, die nu wordt meegeleverd lijkt meer op gewone mayonaise.
Michelle Radix
Hi! We hebben vanavond bij jullie weer eens pokebowls besteld. Deze smaakten weer goed. Alleen had ik de pulled chicken teriyaki besteld. Naast dat ik een beetje de teriyaki saus miste, maar had deze juist genomen omdat hij niet spicy zou zijn. Dus het was een beetje jammer dat de chicken wel was afgetopt met jullie spicy mix (net als garnalen en gyoza). Dit wordt niet genoemd op de site. Ik kan er niet altijd goed tegen dus kies altijd bewust de bowls uit waarbij geen peper staat. Misschien handig om dit te vermelden bij het product of als optie toevoegen dat je er voor kan kiezen? Verder smaakte het gewoon prima hoor!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Antwort von Poké & Zo
Beste Michelle, bedankt voor uw feedback! Het is zeker handig om dit op de website te vermelden. We gaan met uw feedback aan de slag. Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Hellevoetsluis
Jo
Bezorging binnen afgesproken tijd. Eerste keer poke bowl besteld, was heerlijk.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Willem
Eten was keurig op tijd. Eten smaakte prima. Web site was niet heel gebruikers vriendelijk.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Danitsja
Vriendelijke bezorger, bood oprechte excuses aan, maar we hadden 17uur besteld met bezorging zo snel mogelijk en hij was er om 19.04uur. Vonden we wel erg lang wachten, maar de Poke Bowl was weer heerlijk.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Petrie
We hebben weer super lekker gegeten
Therese
Tijd bezorging mag nauwkeuriger aangegeven worden per mail.
Mirjam
Compliment voor het maken en bezorgen.
Maarten
De tempura garnalen waren iets te hard gebakken en het leek alsof het vet wat oud was. Maar verder de overige ingrediënten weer helemaal top. Bezorging ook weer op de gevraagde tijd, wel zo fijn!
Antwort von Poké & Zo
Beste Maarten, bedankt voor uw feedback! We sturen deze door naar de keuken zodat zij hier rekening mee kunnen houden. Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Hellevoetsluis
Ton
Snelle bezorging en heerlijk gegeten. Zelden zo'n heerlijke pokebowl op en de bao bon pulled beef blijft bijzonder lekker. Jullie verdienen een ster.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Anne-Fleur
Heerlijk gegeten maar helaas 1,5 uur op de bestelling moeten wachten.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Antwort von Poké & Zo
Beste Anne-Fleur, fijn om te horen dat de poké bowls goed in de smaak gevallen zijn! Jammer van de 1,5 uur wachttijd, dat is uiteraard niet de bedoeling. We hebben contact met u opgenomen om naar een passende oplossing te zoeken. Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Hellevoetsluis
Mirjam
Wederom een compliment, vers, smaakvol, prijs kwaliteit is goed.
Martin
We hebben weer heerlijk gegeten. We werden gebeld dat de bestelling klaar stond maar het ietsje later werd bezorgt omdat de bezorger nog onderweg was. Uiteraard voor ons geen probleem. 5 minuten later dan aangegeven stond de bezorger op de stoep met onze bestelling. Tot onze verbazing zat er nog iets extra’s in de tas ter compensatie. Had uiteraard niet gehoeven, maar men begrijpt wel hoe je met klanten om moet gaan.
Jade
Goed gevuld! En perfecte verhouding. Echte aanrader een van de betere🙏🏻
Antwort von Poké & Zo
Hi Jade, dat vinden we leuk om te horen, dankjewel! Graag tot snel bij Poké&ZO! Groetjes, Team Poké&ZO Hellevoetsluis
Sanne
Heerlijk gegeten. Bezorging super snel en vriendelijk. Wij willen zeker nog een keer bestellen.
De Knegt
Heerlijke poke bowl!
Vernet
Veel te laat geleverd waardoor de baobun koud was. Pokebowl mixed altijd supergoed, nu een teleurstelling. Harde rijst, 4 blokjes tonijn en een paar kruimels zalm. Gebeld maar nemen niet op. Wij hebben echt restjes gehad want ook de wasabi noten was nagenoeg niks en de komkommer schijven (voorheen blokjes) waren verlept. Kortom echt niet goed!
Antwort von Poké & Zo
Beste Vernet, vervelend om te lezen dat uw maaltijd is tegengevallen. Dit is uiteraard niet de bedoeling geweest, onze excuses voor het ongemak! We gaan contact met u opnemen om te zoeken naar een passende oplossing. Vriendelijke groet, Team Poké&Zo Hellevoetsluis
J. Bijl
4 grote pokebol's besteld, dat er dan nog bezorgkosten bij komen zou nog kunnen. Maar 0.25 euro vragen om te betalen met ideal gaat er bij mij echt niet in. Verbeterpunt haal de transactie kosten eraf
Antwort von Poké & Zo
Beste J. Bijl, bedankt voor uw feedback. We begrijpen dat dit vervelend kan zijn, maar dit helpt ons om veilige en snelle betalingen te kunnen blijven aanbieden. We hopen hierin op uw begrip. We hopen snel weer voor u klaar te mogen staan met lekkere maaltijden van Poké&ZO! Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Hellevoetsluis
Remco V
Een persoon heeft coeliakie en had gekozen voor spicy tuna met GV sojasaus. Bij een vorige bestelling was de bowl ‘gelabeld’ met een papiertje waaruit bleek welke bowl met dieetwensen was. Nu hadden we twee spicy tuna bowls en door het weglaten van de uitjes konden we zien welke bowl GV was, maar door het ontbreken van dat papiertje kwam het minder alert over. Daarnaast ontbrak de GV sojasaus. In pokébowl zalm klein zat random een pinda. Al met al een mindere ervaring deze keer…
Antwort von Poké & Zo
Beste Remco, vervelend om te lezen dat uw Poké&ZO maaltijd niet naar wens was. Wij begrijpen de onduidelijkheid en zullen hier in het vervolg alerter mee omgaan. We vinden het belangrijk om rekening te houden met ieders allergieën of uitzonderingen, uw feedback wordt dus zeker gewaardeerd! uw Onze excuses voor het ongemak! Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Hellevoetsluis
Jamie
Erg lekker gegeten, kwalitatief goed en een eerlijke prijs.
Piter Knol
Wereld vergaat niet, maar wat moet ik doen om toch zakjes glutenvrije soya te krijgen? Heb het diverse malen geselecteerd en ook apart erbij geschreven. Blijft toch elke keer de vraag of het geleverd wordt, terwijl met alle andere uitzonderingen gewoon keurig rekening is gehouden.
Gerda
Heerlijke Pokebowl kip . Bestel al heel lang bij deze zaak. Altijd zeer tevreden :)
Olaf Mellema
Het was erg lekker. Ga zo door!!!!
Kazan
Heerlijk gegeten keurig op tijd. Zeer jonge bezorger die nauwelijks iets zegt en nog veel sociale interactie moet leren. Daarnaast geen dank je wel voor de fooi.
Antwort von Poké & Zo
Beste Kazan, fijn om te horen dat uw Poké&ZO maaltijd in de smaak is gevallen! We waarderen uw feedback en sturen dit door naar onze collega's, zodat ze hier in het vervolg beter op zullen letten. Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Hellevoetsluis
Hanneke
We bestellen regelmatig, wel steeds hetzelfde. We zijn absoluut fan van de poke bowls! Heerlijk!! Altijd goed gevuld en van goede kwaliteit. Bezorger komt op de tijd die je aangeeft.
Antwort von Poké & Zo
Hi Hanneke, dat zijn nog eens mooie complimenten, dankjewel! Graag tot snel bij Poké&ZO :) Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Hellevoetsluis
Marco
Saar
L. Huisman
De bowl zijn altijd heel erg lekker. Goed gevuld met ingrediënten ipv heel veel rijst. Vandaag de bowl met gyoza (soort dumplings) genomen. Op aanraden van een andere klant extra gyoza gekozen en dat was maar goed ook! Er zaten er 4 in, dus in een normale portie maar 2. Dat vind ik wel erg weinig eerlijk gezegd. Zeker omdat het echt een toevoeging is aan alle smaken. Alsnog wel erg lekker!
Tim
Super lekker en super vriendelijk bij afhaal!
Mirjam
Compliment
Patricia
Heerlijke verse pokebowls (teriyaki pulled chicken) én met de 2=1 dinsdagactie ook nog eens voor een prima prijs.
Antwort von Poké & Zo
Hi Patricia, dat is leuk om te horen! Dankjewel voor je review en graag tot snel bij Poké&ZO! Groetjes, Team Poké&ZO Hellevoetsluis
MR.FOIT
Erg lekker maar erg duur
Conny
D. Rietveld
Op tijd geleverd, Gyoza's nog op goede temperatuur. Alles was heerlijk.
Marja
Onze bestelling viel tegen. Mijn poke bowl zalm, bevatte bruine avocado plakjes, weinig wasabi nootjes en weinig wasabi mayo. Poke bowl kip, heel veel rijst, gewoon niet zo lekker.
Antwort von Poké & Zo
Beste Marja, vervelend om te lezen dat uw maaltijd is tegengevallen. Dat is uiteraard niet de bedoeling, onze excuses voor het ongemak! We gaan contact met u opnemen om te zoeken naar een passende oplossing. Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Hellevoetsluis
Thijs
Ik heb netjes aangegeven geen jalapenos te willen bij mijn gerecht. Jammer om te zien dat die er toch tussen zaten. Waar kan ik in het vervolg aangeven dat ik een bepaald ingrediënt niet wil? Helpt het om te bellen? Want de notities invullen bij de bestelling wordt niet gelezen.. of zo lijkt het.
Antwort von Poké & Zo
Beste Thijs, in de notities kunnen uitzonderingen inderdaad worden aangegeven. Jammer om te lezen dat deze bij uw bestelling over het hoofd zijn gezien. Uw feedback wordt doorgestuurd naar ons personeel in de keuken, zodat zij hier in het vervolg beter rekening mee kunnen houden. Onze excuses voor het ongemak! We hopen desondanks snel weer voor u klaar te mogen staan met een lekkere maaltijd! Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Hellevoetsluis
Saar
Snel bezorgd, heerlijk eten... wel prijzig
Vermeulen
Een van de weinige bezorg maaltijden waar ik echt blij van wordt, zelfs de kinderen kijken hier naar uit
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Sonja
Ik had meerdere PokeBowls besteld, waarvan twee Crispy Chicken. Bij een van die twee wilde ik geen mais en groene boontjes. Ik had het erbij gezet in de opmerkingen. Daarna bestelde ik nog een Crispy Chicken. Toen werden ze blijkbaar samengevoegd en is mijn opmerking denk ik verdwenen. Helaas dus een deel weg moeten doen. Smaakt verder prima.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Antwort von Poké & Zo
Beste Sonja, Jammer om te lezen dat er met uw uitzonderingen geen rekening is gehouden. We gaan contact met u opnemen om tot een passende oplossing te komen! Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Hellevoetsluis
Lia
Het was super lekker! Aanrader!
W.T.
Alleen een tip: We waren met groep van 11 mensen. Het zou handig zijn als op elk bakje de naam van het produkt zou staan. Verder was het weer heerlijk!
Antwort von Poké & Zo
Beste W.T, bedankt voor uw review! Dat is inderdaad een handige tip die we mee zullen nemen in het vervolg. Hopelijk hebben de poké bowls lekkers gesmaakt en heeft u het gezellig gehad met uw gezelschap! Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Hellevoetsluis
Jenny van der Slot
De crisis chicken was deze keer niet zo crispy als anders. Smaak was verder goed
Tineke Muilenburg
Zoals altijd weer heerlijk gegeten
Antwort von Poké & Zo
Beste Robert, goed om te horen dat u heeft genoten van uw bestelling! Bedankt voor uw feedback, we zullen ermee aan de slag gaan. Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Hellevoetsluis